بزرگراه ستاری،بلوار فردوس،نبش ابراهیمی،ساختمان عقیق

آرایشی و بهداشتی هدف ایرسا

آرایشی و بهداشتی هدف ایرسا

شرکت تولیدی آرایشی و بهداشتی هدف ایرسا از سال 1386 با همکاری شرکت سورا کزماتیک (sora cosmatics) ترکیه که تاریخچه آن از سال  1981 میلادی شروع  و طبق  اتحادیه  ( ( IKMIB صادر کنندگان مواد و محصولات  شیمیایی استانبول  در سال 2011 بعنوان دومین شرکت صادر کننده موفق در این زمینه بوده است را آغاز کرده است. این شرکت هم اکنون با زمینی به مساحت 7000 متر سالن سرپوشیده در دو شهرستان خوی و منطقه آزاد جلفا اقدام به تولید میکند.

شرکت هدف ایرسال قصد دارد تا پایان سال 1402 محصولات کامل مراقبت از پوست را تولید و بصورت مستقیم با را راه اندازی کلینیک های تخصصی عرضه نماید.این محصولات بصورت کامل و مطابق دستورات پزشک تجویز خواهند شد.

خدمات ما



برای دریافت مشاوره از کاشناسان شرکت هدف میتوانید از گزینه های زیر استفاده کنید .

کارشناس آنلاین

با کلیک به کارشناس متصل میشوید

ارسال پیغام

با ما در ارتباط باشید

استانداردهای بین المللی مانند GMP و ISO 22716 تنها نمونه‌هایی از کیفیت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت سرمایه گذاری هدف است . حفظ سلامت و محافظت از پوست و مو مصرف‌کنندگان از ماموریت‌های اصلی برند ما است. شرکت هدف سعی کرده که با افزایش تولید و ایجاد تنوع محصولات در راستای برآورده کردن نیازهای رو به تغییر جامعه در جهت ارتقای سلامت و زیبایی در جامعه ایران گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موارد مرتبط

درباره ما

شرکت هدف در سال 1372 فعالیت بازرگانی خود را در زمینه واردات و صادرات محصولات صنعتی به کشورهای اروپایی آغاز نمود و سپس با همکاری شرکت های اروپایی صنعت مبلمان و لوازم آرایشی بهداشتی را پی گرفت.از بدو تاسیس شرکت مسئولیت های اجتماعی را نیز هم ردیف مسائل تجاری توسعه داده و علاوه بر تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی و راه اندازی هتل های مرزی ،در پروژه پاسداشت محیط زیست فعال میباشد.

نماد ها

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت سرمایه گذاری هدف میباشد .

طراحی سایت و سئو توسط  شرکت پیشرو تجارت آتیه